Stipriname komandą Vilniuje ir kviečiame prisijungti administratorę (-ių) - BrainGym

Darbo pobūdis:

Kaip kognityvinių įgūdžių centro „Braingym“ administratorė (-ius) būsi atsakinga(-s) už bendravimą  su klientais (telefonu, el. paštu ir gyvai), sąskaitų, sutarčių ir kitų dokumentų administravimą, taip pat tau patikėsime rūpinimąsi biuro aplinka ir komandos poreikiais.

Tavo funkcijos ir atsakomybės:

  • Bendravimas su klientais
  • Skambučių priėmimas ir informacijos teikimas
  • Dokumentų valdymas ir administravimas
  • Biuro veiklos organizavimas ir sklandaus darbo užtikrinimas
  • Kitos administracinės ir organizacinės užduotys

Tikimės, kad tu:

  • Turi darbų koordinavimo, administracinio darbo, darbo su dokumentacija patirties
  • Gebi efektyviai bendrauti ir užmegzti ryšį su įvairiais žmonėmis (tarp jų ir vaikais)
  • Pasižymi tikslumu, dėmesiu detalėms, iniciatyvumu ir esi atsakinga (-s)
  • Gebi dirbti be priežiūros ir priimti sprendimus, suderintus su vadovais
  • Moki anglų kalbą. Rusų kalba – privalumas

Darbo „Braingym“ privalumai

  • Tu prisijungsi prie jaunos ir draugiškos komandos
  • Tavo darbo vieta bus miesto centre
  • Lanksčios darbo valandos
  • Galimybė susipažinti su kognityvistika ir mūsų metodu bei jo pagalba augti ir tobulėti

Mėnesinis atlyginimas (prieš mokesčius) 800-1200 Eur. Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.

CV ir motyvacinio laiško lauksime justina@braingym.lt Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumas garantuojamas.

Facebook Comments